a
HomeTurystykaUrodziny w restauracji hotelowej – czy to dobry pomysł?

Urodziny w restauracji hotelowej – czy to dobry pomysł?

Urodziny w restauracji hotelowej – czy to dobry pomysł?

Pragnąc uświetnić uroczystość taką jak urodziny czy imieniny coraz częściej decydujemy się na organizację przyjęcia urodzinowego w hotelowej restauracji. Okazuje się, że nie trzeba być gościem hotelu aby móc skorzystać z wyjątkowych ofert lokalu. Co warto wiedzieć o tego typu imprezach?

Organizacja urodzin w restauracji rozpoczyna się od wizyty w lokalu i rozmowy z managerem sali. Podczas niej ustalana jest dostępność wybranego przez nas terminu oraz podstawowe informacje niezbędne do organizacji przyjęcia. Dla managerów ważne są takie detale jak: liczba gości, godziny w których impreza będzie trwała. W czasie pierwszego spotkania ustalana jest również cena imprezy oraz zaliczka. Zaliczka jest gwarancją zarezerwowania terminu. Pod koniec spotkania manager poda nam również rozpiskę możliwych opcji menu.

Menu, obsługa

Podczas drugiego spotkania organizacyjnego konieczne jest wpłacenie zaliczki, jak również wskazanie wybranych pozycji menu. Zazwyczaj szefowie kuchni pozwalają na dowolne mieszanie pozycji w menu, jak również oferują możliwość przygotowania potraw dla wegetarian czy osób przebywających na konkretnych dietach. W czasie drugiego spotkania możemy również dopytać o to, ile osób zostanie oddelegowanych do obsługi naszego stołu z gośćmi.
Czytaj więcej na windsorhotel.pl.

Rate This Article
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.