HomeCiekaweOrganizacja wesela w Warszawie – jak nie przepłacić?

Organizacja wesela w Warszawie – jak nie przepłacić?

Organizacja wesela w Warszawie – jak nie przepłacić?

Moda na wystawne wesela ma się dobrze – w każdy weekend w Polsce odbywa się ok. 1000 wesel, z czego przynajmniej połowa organizowana jest w wykwintnych salach balowych ekskluzywnych restauracji. Ceny takiego przedsięwzięcia są olbrzymie i właściwie nie ma górnej granicy – wszystko zależy od naszej pomysłowości i zasobności portfela. Czy możliwe jest zorganizowanie wesela bez brania kredytu na ten cel?

Wesele w stolicy: jak je zorganizować?

Organizacja wesela w stolicy nie musi być droga – przekonują o tym przede wszystkim sami restauratorzy, którzy proponują szukać lokali poza ścisłym centrum. Wysokie ceny wynikają przede wszystkim z najmu modnych lokali oraz wymyślnych dan serwowanych podczas przyjęcia. Kolejne koszty to oczywiście kapela czy DJ, fotograf, tort. Wesele w Warszawie nie musi jednak całkowicie ogołocić naszego portfela – wystarczy przejrzeć oferty hoteli położonych bliżej obrzeży miasta. Dobrym rozwiązaniem jest także szukanie miejsca blisko lotniska, jeśli nasi goście przyjeżdżają do nas z daleka. Jednym z hoteli położonych w pobliżu lotniska jest Lord Hotel. Jego ofertę znajdziemy na stronie hotellord.pl.

O czym powinniśmy pamiętać podczas rozmowy z managerem sali?

Rozmowa z managerem sali to niezwykle ważny etap w trakcie organizacji wesela. To on opowie nam o konkretnym miejscu, zaproponuje oprowadzenie, pokaże istotne elementy wyposażenia sali, odpowie na nasze pytania. Co powinno nas interesować? Przede wszystkim to, na ile gości przygotowane jest dane miejsce. Jeśli interesuje nas kameralne przyjęcie wiele hoteli zaoferuje nam niewielkie sale, idealne do ugoszczenia 20-30 osób. Warto szukać miejsca z tarasem lub ogrodem – dzięki temu goście będą mogli odejść od stołu, rozprostować się, nacieszyć oczy zielenią i po prostu odpocząć.

dev@dinusiek.pl

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.